Job 13 van 32


Report this listing

Solliciteren



Medewerker administratie - WZC Marialove (Heestert)


Functie

Ben jij op zoek naar een job waar je jouw sterke administratieve skills kan inzetten én je sociale persoonlijkheid tot zijn recht komt? Dan is deze vacature vast iets voor jou!

In jouw functie maak je deel uit van het team administratie dat zorgt voor een correcte en efficiënte verwerking van de administratieve processen binnen onze woonzorgzone. Je staat mee in voor het onthaal en de telefonie. Je bent een aanspreekpunt voor collega's en biedt ondersteuning in de personeelsadministratie (opmaken van arbeidsovereenkomsten, verwerken van wijzigingen in de personeelsgegevens, beantwoorden van vragen,...). Daarnaast neem je enkele algemene administratieve taken op waaronder de postverwerking, klassement en bestellingen.

Je komt terecht in een klein, maar enthousiast team. Naast de hulp van jouw collega's kan je bij vragen en problemen beroep doen op de ondersteuning van het diensthoofd administratie.

Voel je het al kriebelen om met jouw administratief talent ons team te komen versterken? Bezorg ons dan snel jouw gegevens!

Jouw profiel

Kennis en vaardigheden

  • Je hebt minstens een HBO5 of graduaatsdiploma of voldoende relevante ervaring.

  • Administratieve ervaring is een pluspunt.

  • Je hebt een grondige kennis van MS Office en leert vlot werken met nieuwe software.

Persoonlijkheid

  • Je kan goed zelfstandig werken, maar ook in team functioneer je als de beste.

  • Je kan goed multitasken en schakelt vlot tussen verschillende opdrachten.

  • Je straalt vriendelijkheid uit en communiceert vlot (zowel mondeling als schriftelijk).

  • Je bent flexibel en dienstbaar.

  • Als christelijk geïnspireerde voorziening, vinden we het belangrijk dat je openstaat voor zingeving.

  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

Aanbod en voordelen:

· Vervangingscontract tot eind november 2024

· Deeltijdse jobtime: 30,4/38

· Startdatum: 10 juni 2024

· Verloning volgens de IFIC-barema's met maaltijdcheques (€7) en eindejaarspremie

· Overname van relevante anciënniteit

· Diverse personeelsvoordelen

· Aangename werksfeer waar de nadruk op warme en persoonsgerichte zorg ligt, zowel voor zorgvragers als voor medewerkers

· Stimulerend vormingsbeleid

· Tewerkstelling in een groeiende vzw met doorgroeimogelijkheden binnen verschillende zorgvormen

· Innovatieve werkomgeving

Wist-je-datjes:

  • Wist je dat… Curando naast de woonzorgcentra ook uitdagingen aanbiedt binnen andere dienstverleningen zoals dagverzorgingscentra, dienstencentra, thuisverpleging, gezinszorg en assistentiewoningen?
  • Wist je dat… de medewerkers van Curando en hun familie gebruik kunnen maken van Benefits @ Work, een online platform met personeelsvoordelen bij meer dan 250 winkels?
  • Wist je dat… Curando haar medewerkers verrast met een leuke attentie bij bijzondere gelegenheden (geboorte, huwelijk, communie, pensioen, aantal jaren in dienst,…)?
  • Wist je dat… Curando elk jaar op 6 maart de Curando-dag viert en medewerkers en vrijwilligers in de bloemetjes zet?

Solliciteren

lore D'hondt
056 64 44 01
lore.dhondt@curando.be

Solliciteren